Ulu Yam ~ picnic unit

Layan dulu gambar-gambar makanan yang dibawa secara potluck oleh ahli-ahli picnic. Banyak sangat sampai tak termakan sebab kekenyangan tahap melampau:)

Antara menu barbecue - ikan bakar, ayam bakar, lamb chop, sosej, burger
dan yang dibawa - nasi kerabu, lemon rice, pasta, bihun goreng, sandwich, coleslow, jagung, tembikai, salad, rambutan, kek coklat, puding, keropok, air kotak.
Mana tak hongeh perut duk makan, banyak sangat makanan. Tapi makan ramai-ramai memang seronok.

Sabtu lepas, kami 1 Unit ke Ulu Yam untuk berpicnic. Di tepi air sungai, bermandi manda dan tentulah sambil makan-makan.

Dari kiri - En Parma, En Shafiq, En Nawawi, Cik Ira, Pn Azura, Cik Shu En, Cik Najwa, Pn Imah, Pn Alwani, saya, Kak Elly, Cik Jazilah dan Pn Norizan (bersama 2 anaknya). Masa ni meraikan sambutan Birthday Cik Shu En dan Cik Najwa yang lahir pada bulan Julai.
Inilah yang hadir pada hari tersebut, kami 1 unit 13 orang semuanya. Tak termasuk ahli keluarga lain yang turut serta.
Sambil lepak-lepak depan chalet, sambil makan. Yang lain bermandi manda kat sungai depan tu.

Ini budak yang sibuk sangat nak mandi ngai-ngai (sungai). Bila sampai, masuk kaki dalam air jer. Tak mandi pun. Duduk tepi sungai dengan baba jer lah. Pastu mama bagi hotdog dia makan 4 batang..Biar tak mandi, asal perut kenyang kan..hi2..

Lebih kurang 3.15 petang, kami berkemas-kemas untuk balik. Singgah pula ke Balakong untuk Sambutan Birthday anak member ofis Ita. Happy Birthday to Puteri:) Tahun depan buat besday dengan baby ye..

Ahad, hari berehat sepuas-puasnya. 1 hari suntuk duduk di rumah sahaja.

Comments

  1. baru aku perasan. rentung habis sosej & lamb...
    kehkehkeh!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu