19 December 2012

A'Famosa Resort

Minggu lepas kami ke A'Famosa Resort untuk Family Day ofis baba F&F. Tak ada acara rasmi, cuma malamnya ada dinner bersama staff PPA yang lain dan keesokan harinya ke A'Famosa Waterworld bersama keluarga masing-masing.

Fina lah orang yang paling seronok. Dia cakap 'kami main taman kolam'. Maksudnya, ada taman permainan atas kolam. Awal pagi kami ke sini, lepas keluar dari apartment, sarapan dulu dan terus ke waterworld. Jadi parking masih banyak di awal pagi. Waterworld buka jam 9 pagi. Masa Fina mandi, tak ramai lagi pengunjung. Bila dah masuk tengahari, penuh dah orang.

Layan jelah anak dara ni sibuk main air.





Cik Fiqah mandi sikit-sikit jer. Bila dia ngantuk, terus dia tidur. Tak ada respond lagi bila bawa dia berendam dalam air. Nak melekat dengan mama dia sahaja.

 
Acara yang paling mama suka...naik pelampung beramai-ramai. hi2..Merentasi air keliling waterworld. Ini lepas habis main kat pantai berirama. Baba buat pakej boat penambang haritu. Setia menolak pelampung mudik ke air demi keluarga tercinta. 
  
 
Tengahari, terus siap-siap balik kampung. Singgah makan dulu kat Tampin. Saya rasa seronok berlibur bersama keluarga. Itu juga satu kenikmatan yang tidak dapat dijual beli bila dapat mengisi masa bersama keluarga.
 

2 comments:

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails