Mac 2016

Mac antara bulan istimewa dalam keluarga kami iaitu bulan meraikan ulangtahun pernikahan saya dan abang serta sambutan ulangtahun kelahiran Fittriah. 10 Mac 2016 ~ usia pernikahan kami telah memasuki 9 tahun. Mudahan Allah memberkati dan memberikan kebahagiaan terhadap hubungan ini. Mudahan juga kami menjadi pasangan dan ibu bapa yang terbaik untuk 3 puteri kami. Amin:)

Fittriah pula telah genap usianya 2 tahun pada 27 Mac 2016. Alhamdulillah. Fittriah membesar dengan sihat seiring dengan usianya. Memandangkan mama dah sambut besday Fittriah combine dengan akak Fina dan Fiqah Disember lalu, jadi kali ini mama buat makan-makan simple sahaja. Menu kali ini ialah mix flavour cheese tart dan satey. Parti besday di gerai mama dua sahaja Jumaat lepas. Untuk kawan-kawan di taska, mama dah sediakan goodies beg untuk beri kawan-kawan Fittriah.



Doa mama : Moga Fittriah dipanjangkan umur, menjadi anak yang baik, anak yang solehah, anak yang berjaya pada masa depan. Mama, baba, akak Fina dan akak Fiqah sayangkan Fittriah sepenuh hati.



Sempena usia Fittriah 2 tahun, mama hadiahkan ubat cacing Champs untuk hapuskan cacing Fittriah.Hi2..Ini kali pertama Fittriah makan ubat cacing. Itupun saya beli tablet perisa coklat. Kalau beli yang cecair tu, memang susah dia nak makan sebab Fittriah tak suka makan ubat. Yang ini sekali 2 tablet dia kunyah terus sebab dia ingat gula-gula. Bila dah bagi dia 2 tablet, baru perasan label kotak ada tulis untuk usia 1-2 tahun dos 1 tablet sudah mencukupi. Risau juga saya kalau ada kesan sampingan over dose, tapi Alhamdulillah, Fittriah ok jer hingga ke malam.



Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu