12 October 2016

Gigi Patah


Wajah terbaru Fina tanpa gigi sebatang yang patah 2 minggu lepas.  Fina lambat tukar gigi susu kerana masa dia baby, gigi dia tumbuh bila dia usia setahun lebih. Dah darjah 2, baru 3 batang gigi yang patah. Masa mula-mula gigi dia patah saya cakap muka kak fina dah macam rupa nenek tua. Marah dia..ha2..

Esoknya dia beli gigi PURPLE bawa balik kat rumah lepas sekolah.....Sabar jer lah, nak marah pun tak jadi sebab tengok muka dia pakai gigi purple. Ntah mana dia dapat idea beli gigi purple ni pun saya tak tahu. Anak...anak.... Nikmatilah zaman kecilmu sebelum kamu menjadi dewasa!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails