Sesi check stok EBM fina

Setelah ku hitung2 stok EBM fina, ku kemas2 kan susunan EBM dalam peti ais tuh, risau aku, nak habiskan stok EBM yang semakin bertambah..(orang risau stok EBM habis, aku risau bila stok berlebih2) masalahnya peti ais ku tak muat dah..dalam peti ais tu ada 90 bekas EBM fina yg ku letak dlm bekas dadih..so, kene rombak balik cara ku gunakan stok2 EBM yang ada.nasib baik smua belum expired lagi..slalu time keje, aku pam dapat la 20-22 auns, so, 3 botol buat stok fina untuk keesokkan harinya. dan yang selebihnya ku buat stok EBM. dan untuk mengatasi masalah tak cukup ruang, aku telah membeli liner YOU HAVE A BABY dari kedai online www.enjoybreastfeed.com ..tapi still tak dapat menyelesaikan masalah ruang dalam peti ais ku itu. nak letak rumah kaklong, kat peti ais dia pun dah ade 20 bekas EBM ku. naik pening kepala.dah la nak cuti sminggu hujung bulan ni..fina, kalau cuti2 tak penah ku ajar guna botol..mintak2 sempat la 2 minggu ni fina minum EBM yang stok awal bulan 4. kalau expired, rasa sayang sangat2 bila ku terpaksa buang stok EBM ku itu...bukan senang nak pam tauuu....

stok EBM bagi bulan April 09














stok EBM bagi bulan Mei 09














liner baru beli..














stok EBM yang telah dikemaskini..















Comments

  1. meh aku jual on9... muekekke!!!
    .
    .
    .
    gilo... dush! dush! kek makngah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu