Results.. BPC09

Lepas rehat tadi tergerak hati nak tengok result Breastfeeding Photo Contest (BPC09) yg dianjurkan oleh Puan Nurul Dhia. (sebenarnya dari pagi aku tunggu result, tapi tak kuar lagi pagi tadi) cepat2 tengok blog utk lihat gambar2 pemenang kat situ..tiba2 terpandang gambar org berbaju biru..alamak, memang gambar aku dgn fina la..aku jadi salah seorang pemenang pilihan juri profesional..gembira sangat2. senyum sampai ke telinga la pulak..rasa nak melompat pun ade.apepun, terima kasih kepada Puan Nurul yg menganjurkan BFC09 dan juri2 yg telah memilih aku (aik, ade ucapan la pulak). terharu sangat aku ni bila dipilih sebagai salah seorang pemenang. tahniah kepada semua kawan2 yang seangkatan aku yang turut menyertai BPC09. menang atau tidak itu adalah adat pertandingan,apa yg penting niat murni kita mesti diteruskan demi menjanjikan yg terbaik untuk anak2 sendiri iaitu dengan memberi SUSU IBU.






lepas ni fina boleh masuk contest baby paling 'sihat' la pulak..

Comments

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu