Selamat hari raya

Tahun ni turn raya di kg aku. memang tiap tahun begini, raya ikut turn. kalau raya puasa kat N9, raya haji di Tgganu, dan begitu la sebaliknya. Esok kami akan pulang ke kampung. Kejap je rasanya dah nak berakhir Ramadhan. Moga2 dipanjangkan umur bertemu Ramadhan yang akan datang.

Di kesempatan ini, aku ingin menyusun jari sepuluh memohon ampun dan maaf kepada semua ahli keluarga, keluarga mertua, sanak saudara, teman taulan, sahabat handai andai ada terkasar bahasa, tersilap bicara, tutur kata dan perbuatan yang tersentuh hati, mohon diampuni. Sebagai insan biasa, kita tak lepas dari melakukan kesilapan. Semoga Syawal yang menjelma mengeratkan lagi hubungan ukhwah antara kita. Kepada suami tercinta, mohon ampun dan maaf dari hujung rambut ke hujung kaki atas segala kesilapan dan kesalahan yang sedar atau tidak, serta mohon halalkan rezeki yang diberikan selama kita hidup berumah tangga.
Dah last day keje ni, sempat lagi aku jahit manik baju fina..sebenarnya aku ni memang tak berminat kerja2 menjahit nih. tapi disebabkan nak jadikan baju fina tu 'berseri2' so, try juga jahit manik sampai hbs. Tema kami tahun ni warna purple.Syawal kali ini lebih bermakna dalam kehidupan kami suami isteri dengan kehadiran puteri tersayang NUR AZWA SAFRINA.


Baju raya fina

Comments

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu