Tayang body



Gambar tayang body, Fina di usia setahun 3 minggu.

Fina dah semakin berjaya menguasai kemahiran berjalan sekarang. Kali ini saya nak 'abadikan' gambar Fina ketika masih 'montel' dalam blog ini (eh, bkn gambar fina berjalan ke). Mungkin apabila Fina dah dapat berjalan nanti, badan fina akan semakin susut dan menjadi 'slim' ataupun tetap 'mantain'. Saya tak tahu. Apa yang saya tahu, pastinya saya akan merindui saat-saat 'ketembaman' Fina di usia kecilnya apabila fina dah besar kelak.


Comments

  1. Salam..
    Cute yer Fina..
    Tembam nyer dier.. gewwammm sgt..
    dah besar dah ye!.. x lamer lg dpt la jelajah umah kan Fina!..

    ReplyDelete
  2. susut tak badan fina ???

    zulaikha susut abis dah ... cuma ada la bambam sikit.

    ReplyDelete
  3. az..geramnye aku tgk badan fina ni..rase nk picit2 je..nt reunion bw fina az..aku nk gomol dia..hehe.. ;)

    ReplyDelete
  4. ena : skrg ni pun kejap2 mengemas rmh. dah pass lesen jalan nanti, hbs sampai luar rmh pun nak pegi kot..hi2..

    nieza : fina susut gak sikit2, tapi ambil masa gak nak terus kurus kan. mcm zulaikha, masih bambam lagi walau dah jalan. cute je kan.

    hasmah : geram sgt ke..hi2..agak2 boleh berbesan tak kita nanti..ha2..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu