Tak larat ler..

Aku poser ganti harinih...last year, tinggal 2 hari. itupun sebab time tu tengah mengandungkan fina. kalau ku tahu begini, sure aku poser penuh tahun lepas..seksa nak bayar balik.woooo, tak larat sangat2..rasa haus semacam. kaki pun ketar. badan berpeluh2..dah sekerat harini, tinggal beberapa jam nak buka puasa..kalau buka sekarang, rugi la..macam budak2 baru belajar puasa la pulak..macamana la keadaan aku time bulan ramadhan nanti..ke sebab aku pam susu..itu yg menyebabkan aku rasa tak larat..entahlah..jadual pam susu seperti biasa..tadi first sesi, dapat 8 oz, yg second 5 oz, sesi yg ketiga tak tau la lagi..harap2 boleh la aku bertahan sampai maghrib menjelang..dah la maghrib lambat masuk sekarang..waaaa....sungguh2 menguji tahap kesabaran..nampaknya balik ni, tak masak ler..bungkus aje la..tak larat dah nak masak2..

Comments

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu