Update EBM stok..


Mega sale...clear stok susu...
Minggu lepas aku check stok EBM stok fina..ade 16 bekas yg dah expired.1 bekas dalam 3-4 oz. so, lebih kurang 50 oz susu expired..sedih betul..susu tu aku simpan dari bulan 4. sekarang dah bln 7. kira 3 bulan kene la 'buang'..nak buat mcmana. rasa2 cara gunakan stok ebm fina kene diadjust semula. time aku keje fina minum 3-4 botol. itupun stok susu yg pam kat ofis. petang dan malam, jgn harap ler fina nak hisap botol.duk berkepit je dengan aku..sejak fina dah start makan, pam kat ofis pun rasa kurang..slalu 20 oz, skrg ni lebih kurang 16-18 oz jer..mintak2 bulan ramadhan ni tak menjejaskan supply susu aku..

ebm yang tinggal..ade la 50 lbh bekas.kira2 tahap selamat lagi..syukur alhamdullillah..rezeki fina..

Comments

  1. salam mamafina, mmg syg nk buang susu2 tu..bisa meruntun air mata.. jun nye simpan kt deep freezer alhmdulillah 5 bulan masih ok lagi.. skrg stok tinggal utk 4 bulan ke hadapan.. harap2 dpt suplly smpai umur anak 2 tahun.. amin

    ReplyDelete
  2. salam jun. tu la..sayu hati..tapi nak buat mcmana..dah expired.best la jun ade deep freezer. lagi lama tahan ebm tuh..apepun,marilah kita berjuang utk teruskan perjuangan suci ini..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu