Cahaya mata

Apabila dia tersenyum dan ketawa, membuatkan hati saya turut terasa riang..kepenatan saya seharian bekerja, akan terus hilang dengan hanya melihat senyuman di wajahnya itu..



namun...
apabila dia 'mengamuk' dan 'melalak' (sampai nampak anak tekak) itu membuatkan tahap kesabaran saya teruji dan terus diuji..


Sungguh, menjadi seorang insan bergelar 'MAMA' memerlukan tahap kesabaran yang tinggi. Namun begitu, saya sangat2 bersyukur dan amat menyanyangi-nya sepenuh hati. Dialah yang saya kandungkan 9 bulan 2 hari dan saya lahirkan dengan sepenuh kekuatan kudrat yang saya ada. Saya tak dapat bayangkan hidup saya tanpanya di sisi dan dialah CAHAYA MATA saya dan suami dunia akhirat.

Comments

  1. :)

    Anak2 lah HARTA dunia & akhirat..

    ReplyDelete
  2. Ena : harta yg tiada nilainya.

    ReplyDelete
  3. az..mmg jd mama,ibu,mak,umi ni kene sabar sgt2..semoga kite berjaya menjaga "HARTA" ni az..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

Fina @ klinik Kesihatan Semenyih, Kajang..