28 April 2011

Cartoon @ taska

Fina macam tak ceria jer pakai baju ini. Muka seperti 'confuse'. Maklumlah tak pernah lagi pakai baju seperti ini.


Tapi saya suka tengok. Kalau di'make-up' wajah-wajah mereka, letak misai, blusher merah kat pipi, lagi sangat comel kan.
Bergambar bersama kawan-kawan.


Muka-muka cartoon yang 'confuse'.


Tangan macam nak nasyid la pulak..Awat tak pakai sarung tangan tu Fina..


3 comments:

  1. hahahaha!!
    amok.. muko terpakso...

    aku rasa mmg anak kau ni konfius la dik...

    ReplyDelete
  2. makngah : bugs burney tgh confius..hi2..

    ReplyDelete
  3. comelnya fina nie..rasa nak gigit2 jer...hehehe

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails