12 October 2012

Port

Saya dah kuat dan laju merangkak. Bila mama ke dapur, saya ikut. Bila mama masuk bilik, saya ikut.  Bila mama nak keluar kat pintu luar, saya nak ikut juga. Saya jumpa 'sesuatu' di lantai, saya kuis dengan tangan. Cepat-cepat mama ambil saya, takut saya masukkan dalam mulut. Bila mama tak layan saya, selamba jer saya menangis suh ambil saya. hi2..

Saya dah pass lesen P!

Antara port kegemaran saya di rumah ialah bermain di kabinet tv. Sesekali, kepala saya kena cermin kabinet tv. Tapi saya tak rasa apa pun, sebab mama tak nampak saya. Kalau mama nampak, baru saya rasa sakit.


Sayalah model kabinet tv hitam menawan ini.
Port seterusnya saya suka main di bawah meja makan. Selalunya alas meja makan tu yang buat saya teruja. Silap-silap saya boleh masuk bawah meja sekali tau. Rasa macam best jer bila duduk kat celah-celah kaki kerusi.

Bilalah saya boleh duduk atas kerusi ni???
Ini pula port terbaru saya. Berdiri di tepi tangga. Tunggulah saya terror memanjat, saya nak naik kat tingkat atas dengan jayanya.
La..la...la...saya suka main kat sini...

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails