04 March 2015

Fiqah


Saya AKAK FIQAH!
Saya dah berusia 3 tahun 3 bulan.
Saya dah pandai cakap, dah pandai nyanyi.
Saya seorang anak yang baik, tapi bila saya nak perhatian,
saya suka ngada-ngada dengan baba.
Saya suka cakap dengan suara yang lembut.
Tiap hari di rumah saya akan bermain dengan Akak Fina. Akak Fina kadang-kadang suka buat saya. Jadi saya akan nangis bila gaduh dengan akak Fina.


Saya tak minat sangat tengok tv. Saya lebih suka main barang-barang dalam rumah.
Saya suka melawa. Bila mama jemput dari taska, dalam kereta saya akan pakai bedak dan gincu mama sebelum sampai rumah. Saya suka pakai tudung mama, bawa handbag mama, bawa beg kecil saya kat rumah.
Satu jer mama selalu tanya saya, sampai bilalah saya nak pakai pampers..hi2..Saya pun tak tau. Ish, malu lah, dah besar pun nak pakai pampers....


No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails