Happy Birthday


Alhamdulillah,  tahun 2016 berlalu pergi dan telah meninggalkan banyak kenangan. Usia yang semakin meningkat dari tahun ke tahun dan begitulah juga harapan terhadap amalan yang akan menjadi bekal di sana kelak. Mudahan boleh diperbaiki secara istiqamah. Itu azam 2017. Amin.

Sebelum masa berlalu dengan pantas, mama nak ucapkan Happy Birthday pada Fina yang telah menyambut ulangtahun kelahirannya yang ke - 8 tahun pada 1 Januari 2017. Baru cukup umur 8 tahun tapi dah masuk darjah 3. Mama doakan Fina menjadi seorang anak yang baik, kakak yang penyayang, rajin belajar dan menjadi insan yang berguna pada masa depan. Amin. 

Sambutan Hari Jadi Fina dan Fiqah telah diadakan pada penghujung Disember yang lepas. Saya buat kecil-kecilan sahaja. Jemput anak-anak jiran yang berdekatan.  Dah buat untuk Fina dan Fiqah, tentu adiknya sekali nak join. Jadi saya buatkan majlis untuk 3F serentak. 

Menu kali ini 100% dihasilkan dari air tangan mama iaitu bihun goreng singapore, apam susu, puding roti oreo, apam pisang dan sandwich telur. Serta perkara wajib tentunya kek Birthday girl. Kali ini saya buat kek aiskrim sahaja. Senang, ringkas dan tentunya sedap. Sekejap sahaja dah licin kek.

Menu birthday. Habis semua ;)
Kek aiskrim dipagari kitkat dan dihiasi dengan M&M
Fittriah tak boleh tahan tengok coklat tu dah!
Aipp, orang suh tgk camera dia sempat ambik coklat nak suap dalam mulut.
Selamat cair di mulut tidak ditangan..ha2..
Mudahan anak-anak mama dilindungi Allah sentiasa. Happy Birthday Sayang!! Kamu bertiga adalah hadiah yang paling bermakna dalam kehidupan mama di dunia ini.

Comments

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu