Khamis di Setiu

Sampai ke hari ini baru saya ada masa untuk mengupdate blog. Tak cukup masa rasanya bila bercuti. Baru je nak on laptop, Fina merengek ler, pastu duk memanjat tangga dan macam-macam lagi. lagipun line Maxis BB kat dalam kampung tak ok. Kenelah saya duduk kat serambi baru ada line. Cuaca di kampung panas sangat. Dah macam mandi sauna pula. Berpeluh satu badan. Tapi bila malam, sejuk hingga ke tulang. Dah lebih kurang 5 hari ni kampung, banyak nak diceritakan, perlahan-lahan lah update.

Hari ini kami bercadang untuk ke Kota Bharu, ke rumah abang sulung suami saya dan ke rumah adik ipar. Rasa-rasa nak pi berjalan ke Pengkalan Kubu, tapi tengok keadaan dulu. Cuci-cuci mata je bolehlah, nak shopping apa pun tak tau lagi. Kot ada yang berkenan, rembatlah apa yang patut. Tapi dalam kepala ni, macam teringin jer beli kukus. Tengoklah harganya macamana.

Minggu ni juga Fina dah genap 1 tahun 4 bulan. Semakin cerdik dan bermacam ragam. Gambar terbaru, saya belum sempat nak transfer dari handfon. Nantilah.

Comments

  1. mok...mama rindu...blk ar copek..!


    p.s:jgn lupo mama nyo boreh ns dagang yo mok..
    he he he...

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu