SGM

Hingga ke hari ini saya masih tidak dapat menghadiri SGM (Support Group Meeting) yang dianjurkan oleh SUSU.IBU.COM. Selalu ada halangan bila saya nak pergi. Padahal bukannya jauh pun nak ke Tasik Cempaka Bangi dari PS. Tak taulah kenapa, tak pernah free time tuh. Bila saya terjah ke blog Fid dan melihat topik yang bakal dibincangkan iaitu Coping with BF during Ramadhan, saya bertekad untuk hadirkan diri. Harap-harap saya berjaya join SGM nanti. Risau juga untuk hadapi bulan puasa yang akan datang. Sekurang-kurangnya saya boleh menimba ilmu dan pengalaman dari ibu-ibu lain semasa SGM nanti.
Cerita bab puasa, saya puasa ganti hari ini. Tinggal 6 hari yang kena ganti. Ingatkan nak direct hingga Khamis nih dan sambung terus Isnin dan Selasa depan. Dah tak boleh tangguh. Lagipun lagi beberapa bulan nak sambut Ramadhan. Saya sahur pagi tadi dengan kurma, susu stawberry, nasi dan air kosong segelas. First sesi pumping tadi, dapat 7 oz macam biasa. Harap boleh bertahan hingga ke petang. Jangan jadi macam hari pertama ganti puasa 2 bulan lepas. Tak larat sampai terketar2 badan kurang air.

Comments

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu