Board Projek

Saya suka membaca catatan pengalaman dan perkongsian ilmu di blog Farah@Sarakids. Banyak ilmu yang boleh dijadikan panduan terutamanya berkaitan penyusuan susu ibu. Sejak dari awal belajar mengenai ilmu BF, banyak ilmu yang saya perolehi daripada blog beliau. Gaya penulisannya juga bagi saya amat menarik dan mudah difahami.

N3 mengenai Favor-Board Projek oleh Puan Farah membuatkan saya tertarik hati untuk berkongsi gambar Fina dan juga gambar stok EBM saya. Caranya pun mudah sahaja. Emailkan sahaja gambar anda sedang menyusukan anak, atau gambar anak sahaja, gambar ibu dengan anak dan juga gambar stok susu anda kepada admin@sarakids.com. Untuk lebih jelas, sila klik ke tajuk Favor-Board Projek di atas.

Puan Farah masih mengemaskini Board Projek yang terletak di Sarakids seperti di n3 ini. Bila saya singgah ke blog beliau, saya jumpa gambar yang saya emelkan di board Sarakids.

Gambar Fina yang bergaun merah & sebelahnya gambar stok susu saya.

Terima kasih kepada Puan Farah atas usaha murni beliau dalam memberikan inspirasi dan sokongan terhadap ibu-ibu yang BF, terutamanya buat ibu-ibu yang berkerjaya.Mungkin dengan cara ini boleh meningkatkan semangat dan keyakinan dalam merealisasikan sepenuhnya penyusuan susu ibu terhadap masyarakat kita amnya.


Comments

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

Fina @ klinik Kesihatan Semenyih, Kajang..