Idea baru

Idea dan keinginan yang hadir secara tiba-tiba. Setelah mencari-cari kek Upin & Ipin , akhirnya saya telah mendapat idea ini. Mengapa saya tidak mencuba untuk membuat sendiri kek tersebut. Lebih bermakna dan lebih tinggi nilainya jika dibandingkan dengan saya menempah dengan orang lain. Malahan, lebih menjimatkan dan menyerlahkan daya kreativiti saya. Manalah tau, jika lebih usaha sikit, saya boleh menambahkan pendapatan sampingan. Bukankah tu satu bonus untuk diri saya sendiri.
Berdasarkan niat tersebut, saya mengambil keputusan untuk menghadiri kelas cupcake bersama kak liana pada Ahad ini. Tidak rugi kalau kita menimba ilmu walau dalam apa bidang sekalipun. Yang penting ada minat dan kesungguhan. Jadi, tunggu hasilnya Ahad ini. Harap-harap tangan saya boleh menghasilkan cupcakes yang cantik dan tidak lupa cupcakes upin dan ipin khas untuk Fina.

Comments

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

Fina @ klinik Kesihatan Semenyih, Kajang..