29 March 2011

N6288 to C3

Usianya telah menjangkau lebih kurang sama dengan usia perkahwinan saya. 4 tahun berkhidmat dengan penuh setia. Cuma sekali pernah di'rawat' kerana skrin pecah dijatuhkan oleh Fina. Nasib baik boleh repair, kalau tak, acik dah rembat tepon baru dah.



Nokia 6288



Dari zaman muda remaja saya minat guna telefon bimbit jenis nokia. Tahan lasak dan aplikasinya mudah difahami.

Cuma sekali saya pernah guna Sony Ericsson T10. Masa mula-mula kerja cashier di Seremban. Dan kali ini tiba giliran telefon baba Fina telah tamat tempoh hayatnya.

Jenis modelnya, biarlah saya seorang je yang tahu..hi2..Nanti terkujat pula tengok sebab canggih sangat.


Bila baba fina nak shopping telefon baru, mama fina pula yang sibuk-sibuk nak tukar telefon. Kesudahannya baba fina mewarisi telefon kesayangan mama fina seperti gambar di atas. (abang jaga telefon ini elok2 ye, jgn hilangkan tau..)


dan


telefon ini telah menjadi milik mama fina sekarang.


Nokia C3

Warna pink gitu..Ngah, memang feminine warno tepon kito ni kan :)


Walaupun tak secanggih model handfon terbaru di pasaran, tetapi saya sangat suka hati bila dapat memilikinya. Cuma pakejnya tidak disertakan dengan kabel. Kena beli secara berasingan.


6 comments:

  1. tau tak po.. :P
    hot finkish gittew..!!~

    ReplyDelete
  2. ppeerrggghhh nie yang jelez niee!!!!!

    ReplyDelete
  3. kakngah: ye betul.
    mok : pi ngupek2 hari2 kumpul duit blh beli bln dpn.

    ReplyDelete
  4. hahahha tak nk la sayang duit aku hehehehhee aku sgup kai fon buruk wahahhahha

    ReplyDelete
  5. Good dispatch and this enter helped me alot in my college assignement. Gratefulness you on your information.

    cheap clomid

    ReplyDelete
  6. Berapa harga pasaran?
    Senang tak cara menggunakannya?

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails