21 March 2011

Tengok belon panas

Memandangkan dah 'teringin' sangat nak melihat sendiri belon panas, lepas kerja saya sekeluarga ke tapak pesta tersebut di Putrajaya. Keadaan cuaca yang agak tidak menentu, tawakal ajelah, kalau bernasib baik, boleh tengok belon panas. Kalau tidak, saya bercadang nak pergi Sabtu pagi.
Alhamdulillah, sedang elok kami sampai, pesta belon panas bermula jam 6.00 petang.
Kalau tak silap saya, sebanyak 24 biji belon panas yang akan di'lancarkan' penerbangannya.
Ini gambar diantara belon panas yang sempat saya ambil:


Macam-macam corak. Dan yang paling menarik bentuk kucing, badut dan doremon.
Fina seronok dapat tengok belon-belon tu. Mama dia pun sama. First time tengok. Jakun lah juga..hi2..

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails