Cuti

Saya suka cuti sekolah. Walaupun anak masih belum bersekolah, tetapi cuti sekolah amat membantu  perjalanan pagi saya yang lancar ke tempat kerja. Hari ini tidak perlu keluar seawal jam 6.45 pagi. Saya keluar jam 7.10 pagi, tetapi masih sempat tiba ke Putrajaya pada jam 7.45 pagi. Beza kan, lebih kurang setengah jam boleh sampai dari Semenyih ke Putrajaya jika jalan tidak sesak.

Cuti tersepit telah bermula, tapi saya tidak mengambil cuti minggu ini memandangkan hujung bulan nak cuti lama. Kat ofis ramai yang bercuti. Sunyi sedikit dari hari biasa.  Hari ini juga cuti peristiwa Taska Fina. Fina dijaga oleh babanya. Terima kasih abang. Dan Fiqah dihantar ke Taska seperti biasa. Ni ada cerita pasal cik Fiqah saya. Next n3 ya!
Sebelum itu saya kongsikan gambar Fina bertelekong hasil buatan makngah nya. Kalau minat nak tempah silalah roger makngah Fina.

 
Fina tak mau nakal duduk dengan baba hari ini ye. Nanti tengok cerita omen (ultraman), ora (dora), onder pet(wonder pets), arbi(barbie) kat rumah.

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu