07 November 2012

Mamam

Fiqah nak makan buah, tapi mama suruh makan sendiri. Mama tak nak suap sebab mama sibuk nak masak untuk makan malam.
 
Takpelah, Fiqah cuba makan sendiri jer..Gigit-gigit-gigit guna 2 batang gigi bawah ini. Dapat rasa sikit.


Eh, sedap pula.. Mama, Fiqah dah pandai makan sendiri lah.

Cerita bab makan, semalam Fina hanya nak makan di taska. Dia tak nak menyusu pun. Ada sebotol lagi bekalan EBM yang tak habis. Yang lagi 3 botol, Fiqah tak nak juga. Itupun pengasuhnya buang sebab dah dipanaskan dan tak habis diminum oleh Fiqah. Bila bagi makan, ok je dia. Kali pertama Fiqah taknak minum susu di taska. Rasanya sakit gusi sebab nak tumbuh gigi. Bila balik dirumah, ok jer masa dia direct BF. Selalunya kalau sakit gusi, tak nak makan atau menyusu langsung. Hari ini nak tengok macamana. Fiqah nak diet ke Fiqah? Sibuk nak belajar makan sekarang, dah tak nak minum susu yang mama bekalkan.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails