Eoe again

Sekali lagi saya mengguna khidmat e-print foto dari EOE

Promosi cuci gambar 4R rm0.30 sahaja untuk sekeping.
(cepat betul servisnya, saya order Khamis lepas, Isnin dah dapat)

4 album semuanya.


Saya paling suka kalau gunakan perkhidmatan secara on9 diberikan hadiah misteri secara percuma.
Sebiji stawberry yang cute sangat.

Bila buka stawberry tu, inilah isinya :)
Beg serbaguna supaya senang saya nak shopping di TESCO hari Sabtu.

dan inilah gerangan orangnya yang memenuhi gambar di setiap album tersebut. Tengok tu, selamba je nganga besar2 makan kertas.
Saya suka tengok gambar-gambar Fina membesar. Bukan tak boleh simpan dalam PC, cuma bila dicuci dan disimpan dalam album, rasa lagi ada nilai sentimental. Lagipun berbaloi betul cuci on9, kalau 100 keping gambar baru RM30.00. Cuci RM35.00 ke atas, penghantaran percuma. Tak payah susah-susah ke kedai gambar lagi.

Comments

  1. hi..
    sy xpnh try lgi..dlu pnah gak thu psl eoe ni, psni lehla try...ok x gmbr die?

    ReplyDelete
  2. hi mummy zara. ok sgt gmbr dia. sama kualiti kalu kita cuci kat kedai. cuma kene byk sabar sbb upload gmbar kdg2 ada problem. gambar clear.slmt mencuba:)

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

Fina @ klinik Kesihatan Semenyih, Kajang..