Hangat&Hangit

Minggu ni rasanya setiap hari hujan. Hari ini pun sama. Dengan jalan yang penuh sesak, naik semput nafas nak kejar punch kad pagi-pagi. Sekarang ni teruk betul jam di Semenyih. Perjalanan dari Semenyih ke rumah kaklong yang sepatutnya hanya 15 minit, minggu ini memakan masa 30 minit. Semalam, nak sampai ke Putrajaya memakan masa 2 jam. Dah macam balik kampung masanya. Hari hujan ditambah pula dengan accident kat highway ke Putrajaya, lagilah sesak jalan. Tapi pagi saya yang begitu dingin hari ini tiba-tiba dihangatkan dengan sesuatu yang betul-betul hangat dan hangit.



Keje sape lagi kalau bukan..



FINA!!! Awatlah kencing kat atas pangku mama..Nasib baik mama pakai kain skirt hitam hari ini. Patutlah panas semacam je kat peha mama. Kembang-kembang hidung Fina kencing eh. Lepas tu muka selamba je macam tak da apa-apa berlaku. Tidur lasak sangat, sampai pampers tu jadi senget. Tu yang lantas kencing. Ayolahai..Jenuh mama nak basuh skirt kat ofis..Ni pun ada lagi bau-bau hangit kencing Fina tau.

Comments

  1. kau tau dik,siap terbery lg...
    dah cebok,ganti pampes..
    pastu terbery lagi..
    kali ni lagi dahsyatttt...

    miaaahaahhh..!

    ReplyDelete
  2. anak dara aku dua org ni jgn cakap la.. kalau cite bab kencing, satu baldi penuh 1 hari, itu sorang satu baldi! 2 orang? tak ke nak terbersalin aku dibuatnya! sabar mama fina yer... ini nak kena 'gatah' pipi dgn peha fina ni buat gulai!

    ReplyDelete
  3. kaklong: lumayan sgtlah hasil eh hari ni kaklong. Dalam keta tadi org dah pesan, nanti sampai rumah mama baru terberry..bagus2..ikut arahan dia..ha2...

    hanim : tu lah nim, tak lama lagi 3 baldi la jawab eh..sobar betul ko..jgn somput sudah..wakaka...

    ReplyDelete
  4. wey.. itu bkn hangit do...





    HANCENG!!~

    ReplyDelete
  5. kakngah : poreng pun ado nih..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

Fina @ klinik Kesihatan Semenyih, Kajang..