14 November 2010

Si Toncet

Rambut Fina dah makin panjang walaupun kerinting di bawah.
Kalau bangun tidur, memang kembang habis!!

Dah boleh buat rambut ikat toncet satu.
dan
toncet 2 pun boleh.


Kalau semalam sempat bertoncet, hari ini Fina tidur je.
Dari pagi muntah-muntah.
Badan panas sikit.
Makan pun tak nak.
Nak nyusu dan minum air kosong sahaja.

Sampai bawa cawan isi air kosong masuk buai.
Bila saya nak ambil, Fina tak bagi. Biarkan sahaja.

Muka pun tak ceria. Tak main-main dari pagi.
Terbaring jer.
Cepat sembuh ye!! Hari Selasa kita nak tumpang papa&mama balik kampung sambut raya haji.
Harap-harap tak jadi macam raya puasa tu lagi.


4 comments:

  1. cucu nenek.. rambut mcm nenek la....

    ReplyDelete
  2. dania pu n muntah2 mlm td-sampai pagi...dah la kt umah tak der air...

    ni kat umah mak ngah dah ok la cikit...

    ReplyDelete
  3. kakngah : ada sorang lagi yg ngikut eh, rambut maksu..lebih kurang sama la tuh..
    sitisifir10:tq..dah sihat sikit hari ni.
    kaklong : menjangkit virus kak ya nih...

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails