Update

Minggu yang sangat sibuk dengan persiapan Audit Dalaman di ofis. Banyak perkara yang perlu diselesaikan. Nasib baik sempat nak update kerja-kerja tertangguh tu. Start Isnin hingga Khamis balik lewat. Dah seminggu baru sempat update n3. Banyak benda nak cerita, tapi tak berkesempatan. Kali ini nak share apa yang terlintas di kepala sahaja.


Isi penting no. 1-

Terima kasih kepada Abang yang telah membantu menjaga Fina pada hari Isnin dan Selasa lepas. Kaklong aka pengasuh Fina cuti 2 hari balik kampung. Ada majlis berkhatan satu-satunya anak terunanya - Haziq. Lagipun baki cuti abang masih banyak, senang sikit nak minta cuti.


Isi penting no. 2-

Tahniah kepada sahabat saya IKIEN yang telah pregnant anak ke-3. N3 mengenai arwah anak nya yang ke-2 di sini. Buat ikien, jaga kesihatan baik-baik, moga proses mengandung dan melahirkan kali ini dipermudahkan oleh-Nya.


Isi penting no. 3-

Selamat menjalani peperiksaan SPM untuk maksu Fina. Adik saya Yana, sedang menduduki peperiksaan SPM di Sek. Men. Kebangsaan Selandar, Melaka. Buat yang terbaik untuk masa depan ye! Moga dapat keputusan cemerlang. Lepas tu boleh ambil 'jenazah', ha2..Jangan tak tau, dulu2, masa saya konvo di Poli, adik saya ini cakap saya ambil 'jenazah' yang sama maksudnya dengan 'ijazah'. Masa itu dia sekolah rendah lagi. Sekarang dah habis sekolah pun.


Isi penting no. 4-

Teringin nak pergi MAHA 2010 yang bermula 25 Disember hingga 5 Disember 2010 bertempat di Serdang. Kali terakhir saya pergi masa saya mengandungkan Fina tahun 2008. Kalau tak sempat pergi minggu ini, minggu depan pun boleh ye abang!

Comments

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

Fina @ klinik Kesihatan Semenyih, Kajang..