09 February 2012

Serupa


Sebelah kiri gambar Fina, sebelah kanan gambar Fiqah.
Hampir serupa kan.
Gambar ini masa Fina dan Fiqah berusia sebulan lebih.
Pakai topi yang sama.
Pipi Fiqah dah makin berisi dan masih mengekalkan aktiviti utamanya iaitu tidur-tidur-tidur-lapar-bangun menyusu-tidur lagi.

4 comments:

  1. alololo...comelnya!! pipi tu rasa nk gigit2 jer....

    ReplyDelete
    Replies
    1. ahhahahaha....sama lah kak......muka tembam membam same je...mate same.... hikhikhik....ana ni jenis xprasan muka org ni same bile xletak sblh2...bile tgk fina n fiqah ni same lah......

      Delete
  2. Mija: ni fina junior. Tapi xtau lah berjaya jadi 'sebesar' fina masa kecik2 dulu ke tak.

    ReplyDelete
  3. ana: kembar masa kecik..hi2..

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails