26 July 2010

Berita terkini

Berita terkini dari kaklong aka pengasuh Fina. Di usia Fina 1 tahun 6 bulan 3 minggu dan 4 hari Fina dah tumbuh gigi pertama. Tak sabar balik kerja nak tengok gigi Fina (macam tak percaya jer).


Ni gambar semalam kat Playground Bangi, masih tak de gigi. Hari ini dalam sejarah dah kuar dah gigi Fina.

Lepas ni senanglah sikit Fina nak makan kan.

7 comments:

  1. kan ckp..
    kono buek bubor putih merah..
    sedokah kek jiran...ha3

    ReplyDelete
  2. wah! dah tumbuh gg, blh mkn benda keras dah la..

    pasni siap la mama, kn gigit dek Fina la..hehe

    ReplyDelete
  3. kaklong: tak sompek nak buat, balik kojo dah malam..
    kakngah : atok tggu gg smua clear. blh buat pagar baru.
    hajar : fina gigit2, mama bab dia..

    ReplyDelete
  4. bila dah boleh makan keras-keras, nak kena tunggu Fina boleh makan yg pedas2 pula.baru lah senang masak tak payah asing2 lauk.( nie ayat ibu yg pemalas cam aku heheee)

    ReplyDelete
  5. ikien : bila la masa tu akan tiba...

    ReplyDelete
  6. comelnya anak....berminat dengan pakaian bayi dan kanak², dijemput lawat blog saya---amnioutlet.blogspot.com terima kasih.

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails