MBFPC :(


Mood sedih dari minggu lepas sehingga ke hari ini. Kalau mengikut perancangan, saya nak jadi salah seorang peserta di program latihan MBFPC yang diadakan di Melaka. Memang saya berhajat sangat nak pergi. Semua borang dan yuran permohonan telah saya hantar awal-awal. Tapi tak da rezeki, atas sebab-sebab tertentu saya tidak berpeluang menyertainya. Menurut pihak MBFPC, program kali ini adalah kali terakhir untuk Semenanjung Malaysia tahun 2010. Program latihan seterusnya akan diadakan di Sabah. Untuk tahun depan, pihak penganjur tidak pasti lagi samaada program latihan ini akan diteruskan atau tidak.


Saya :( redha je lah..Mungkin ada hikmah di sebalik sesuatu yang kita hajati tapi tak dapat ditunaikan.

Comments

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu