azcupcakes.blogspot.com

Memandangkan blog ini tujuan asalnya sebagai perkongsian mengenai pengalaman saya semasa menjayakan BF dan perkembangan pembesaran Fina dari tahun ke tahun, jadi saya rasa lebih baik saya wujudkan satu blog khas yang ada kaitan dengan minat baru saya dalam bidang kek dan cupcakes.
Secara rasminya saya 'melancarkan' blog AZCUPCAKES.BLOGSPOT.COM.
Untuk sebarang tempahan dan pertanyaan harga kek/cupcakes, sila emel ke azlizacakes@yahoo.com. Blog ini masih dalam pembinaan dan dalam proses penambahbaikan. Doakan saya maju jaya dalam bidang ini.

Comments

  1. cayalah az! congrats..
    dah bukak kedai kek online..
    harus jadi customer pas nie..
    nak tempah 35 biji cupcake bleh?

    ReplyDelete
  2. tahniah...!
    semoga terus maju dalam bidang baru!

    ReplyDelete
  3. mai : tq..nak order? boleh, nanti calling2 atau emel ya:)
    kaklong : tq..tolong promosikan kat blok k ya!hi2

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

2nd Maternity & Children Expo @ Mid Valley Megamall