Shopping

Selagi belum bersalin, saya masih boleh bershopping on9. Menjimatkan tenaga untuk bergerak dan memudahkan pelanggan. Sekarang ini, servis penghantarannya pun memuaskan hati. Hari ini order, esok dah dapat.

Kali ini saya bershopping on9 di salah satu blog yang menjual banyak barangan yg sesuai untuk ibu-ibu BF.
Ada member ofis beli set pam, so kirim beli liner ini sekali. Kalau ada member-member yang baru nak beli pam, memang saya cadangkan beli di blog ini. Harganya lebih murah dan berpatutan jika dibandingkan dengan harga pasaran yang berada di luar. Sekarang ini lagi banyak pilihan dan barangan BF yang dijual. Cuma perlu pandai memilih dan tahu apa yang perlu dibeli mengikut bajet dan tentunya kemudahan yang digunakan untuk jangkamasa panjang.

Liner Autumz ini jenis zip-lock dan tak payah nak ikat dengan getah seperti jenama You Have A Baby yang pernah saya guna sebelum ini.

Rasa-rasanya dah complete gajet dan barangan lain yang saya sediakan dan beli untuk membantu menjayakan BF 2nd baby ini. Cuma ready dari segi mental dan fizikal nak buat stok selepas 2 minggu selepas bersalin. Insyaallah.

Comments

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu