Romper

Sejak dapat hadiah romper masa lepas bersalin Fiqah, saya jatuh cinta dengan romper. Rasa selesa tengok Fiqah pakai romper. Tak panas, senang dipakai, kemas dan yang penting sesuai dengan badannya yang makin hari makin bambam tuh. Kalau rasa nak keluar berjalan-jalan, hanya sarungkan legging untuk tutup lapisan peha tebal Fiqah. Baru sejuk sikit mata baba nya kan.

Nak share koleksi gambar-gambar Fiqah dengan romper-rompernya. Kebanyakannya hadiah daripada teman-teman. Koleksi sendiri adalah 5 pasang. Tapi beli online di onebabyworld, saiz besar sikit - 12 bulan. Cutting romper ini berlainan jenis ikut brand. Ada cutting besar, ada cutting kecil. Jadi yang saya beli tu jenis cutting besar. Masih tersimpan baik untuk tunggu waktu yang sesuai dipakaikan ke badan Fiqah. Kalau longgar, tak comel dan tak fit romper tu nanti. Tunggu otot-otot Fiqah berisi dahulu lah.



Tengok tu gambar paling atas, slim betul Fiqah. Rasanya masa Fiqah berusia seminggu lebih. Baru lepas kena cukur kepala. Romper belang-belang ungu biru tu pun dah tak muat lagi.  Lepas ini mama nak borong romper untuk Fiqah lagi. Projek mega dengan makngah. Nasib baik makngah dapat si Dak epal. Boleh jadi geng shopping barang girl-girl dengan maklang.

Bila hati sudah jatuh cinta, macamni lah. Baju anak no 1, baju mama jatuh no 2.

Comments

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu