EBM Stok

Buat pertama kalinya saya buat sesi check stok EBM Fiqah Ahad lepas. Asingkan ikut bulan agar mudah untuk menggunakan stok yang sedia ada. Ini sahaja stok EBM yang dikumpulkan dari awal berpantang hingga ke hari ini. Ada lebih kurang 50pcs 3-4oz setiap botol atau liner.

Sebelum check stok
v
v
v

 Selepas
v
v
v

Masukkan dalam plastik besar dah buat label bulan di atasnya. Alhamdulillah, ini sahaja rezeki yang ada untuk mengenyangkan perut Fiqah bila saya start bekerja semula.

Bekalan EBM Fiqah setiap hari saya bekalkan sebanyak 5 botol. 3 botol EBM yang diperah pada hari sebelumnya, 1 frozen EBM dan juga 1 botol EBM yang saya perah pagi-pagi sebelum Subuh. Semalam, Fiqah hanya minum 4 botol. Pada minggu ini, saya masih adjust berapa bekalan EBM yang sesuai untuk Fiqah. Bila dah tau jumlah berapa banyak yang Fiqah minum sewaktu tinggal di Taska, saya akan bekalkan ikut keperluannya yang sebenar.

Waktu mengepam semalam 2 kali di ofis, jam 11 pagi dan 1.30 petang. Petangnya pula, nak balik cepat-cepat ontime, jadi saya pam dalam kereta jam 5.15 petang.

Saya masih perlu ruang untuk menyesuaikan diri dengan rutin harian selepas bercuti selama 3 bulan.  

Comments

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu