13 August 2010

EBM hari puasa

Hari pertama puasa
2 kali pam di pejabat
- jam 2.00 petang ~ 6 oz
- jam 5.00 petang ~ 4 oz
Jumlah ~ 10 oz
Balik Fina direct BF petang, malam dan pagi sebelum pergi kerja.

Hari kedua puasa
1 kali pam di pejabat
- jam 2.00 petang ~ 6 oz
petang ngelat pam sebab ada kerja urgent kena buat.

Saya memang tidak pam di waktu malam. Sangat malas nak bangun malam-malam mengepam. Lagipun Fina akan BF 2-3x malam. Pernah dulu saya pam waktu malam, sikit jer hasilnya. Lepas tu, saya tak buat lagi dah.
Setakat hari ini, berpuasa tidak menjejaskan pengeluaran susu saya. Jika diizinkan, bulan ini saya dapat puasa penuh 30 Ramadhan. hi2..apakah?

3 comments:

  1. Salam az..tahniah lah fina nak dpt adik..hehe..betul ke den teka ni.. ;)

    ReplyDelete
  2. mah,mana ade ngandung mah..ko nih..period tak teratur ler..sebab BF kot.dah 5 bln suci dri hadas..hi2..tu nak poso 30 hari bulan nih..

    ReplyDelete
  3. heheheheee......kalu ada apa salahnyer

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails