EBM Stok


Ini stok-stok EBM saya yang tinggal sebagai bekalan untuk menghadapi puasa akan datang. Setakat ini, tinggal 22pcs stok EBM dari bulan Jun hingga Ogos 2010.

Ahad lepas saya susun semula stok EBM yang sedia ada. Asingkan ikut bulan seperti biasa.

Yang dalam plastik tu stok untuk bulan 7, bahagian tepi pula EBM bulan 8. Bulan 6 punya, tinggal 2 pcs jer. Jadinya bawa ke rumah kaklong untuk bekal Fina.
Manalah tau kalau-kalau susu 'berkurangan' masa bulan puasa nanti, harap-harap stok-stok EBM ini dapat membantu saya. Moga saya dapat melaksanakan ibadah puasa tahun ini dengan sempurna disamping meneruskan niat saya bagi menyempurnakan penyusuan selama 2 tahun untuk Fina.
Selamat menyambut Ramadhan Al-Mubarak.

Comments

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu