20 September 2010

Raya

Raya Pertama

Fina masih demam. Asyik menangis dan merengek. Tak dapat pegi jalan mana-mana pun. Muka pun tak ceria. Kejap-kejap nak masuk buai tidur. Nak dengan saya jer, dengan orang lain semua tak nak. Sampai saya tak boleh buat kerja lain. Berkepit jer dengan Fina.

Ini gambar Fina bergaya dengan baju raya.


Tema keluarga kami tahun ini ~ PINK ~

Mama & Baba


Gambar 1 keluarga pula. Tengok Fina, mukanya gitulah 4-5 hari masa beraya. Setelah beberapa kajian saya buat, barulah saya tau punca sebenar Fina asyik merengek :(



Fina dah tumbuh 2 batang gigi lagi belah atas.
Patutlah demam teruk. Kalau raya tahun lepas Fina pandai duduk masa raya, tahun ni pula Fina hadiahkan mama 2 batang gigi. Sabar ajelah mama..

3 comments:

  1. ala kecianyer Fina masih demam di hari raya, sabar jelah mama yer...

    comel Fina berbaju kurung, tema pink tahun ni cantik!

    ReplyDelete
  2. hajar: slmt hari raya! memang sabar byk2 ni..time rayalah nak tumbuh gg kan..

    ReplyDelete
  3. Selamat hari raya ..
    zulaikha pulak dah 3hari demam... demam nak pandai apa entah

    ReplyDelete

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails