08 October 2010

My Mama



Mama cakap mama dah tak pam susu lagi sejak 1/10/2010 genap-genap kita 1 tahun 9 bulan. Kita dah tak nak minum susu dalam botol lagi. Sejak-sejak gigi belah atas kita dah tumbuh, kita rasa tak selesa bila kena puting susu tuh. Dah la gigi kita jenis gigi kapak. Ikut sepupu-sepupu belah mama kita lah. Hidung kita je yang kecil. hi2..Tapi kalau kat rumah, kita yang jadi pam semulajadi mama kita. Kita suka sangat bila boleh golek-golek tidur bawah ketiak mama kita. Agak-agak bila kita dah haus, kita suh mama kita bobom. Kalau mama tak layan, kita nangis je. Rasa selesai semua masalah kita bila mama bobom dan kita dapat nenen.


Kalau cuti hujung minggu pula, bila mama sibuk kemas rumah kita layan citer Upin&Ipin kat Youtube. Tapi mama suka sangat pasang lagu Your Mother. Banyak kali pula tu. Mama kata mama suka lirik lagunya.

YOUR MOTHER - Yusuf Islam

Who should i give my love My respect and my honour to

Who should i pay good mind to

after Allah and Rasulullah

Comes your mother

Who next? Your mother,

Who next? Your mother,

And then your father

Cause who used to hold you And clean you and clothe you

Who used to feed you And always be with you

When you were sick, stay up all night

Holding you tight

That`s right no other, my mother

Who should i take good care of,

Giving all my love?

Who should i think the most of

after Allah and Rasulullah

Comes your mother,

Who next? Your mother,

Who next? Your mother,

And then your father

Cause who used to hear you Before you could talk

Who used to hold you, Before you could walk

And when you fell, who`d pick you up

Clean you cut

No one but, your mother

Who should i stay right close to Listen most to

Never say no to

after Allah and Rasulullah

Comes your mother

Who next? Your mother,

Who next? Your mother,

And then your father

Cause who used to hug you And buy you new clothes

Comb your hair and blow your nose

And when you cried who wiped your tears

Knows your fears

Who really cares

My mother

Say ALHAMDULILLAH

Thank you Allah Thank you Allah for my mother

Mama selalu cakap kat kita, mama sayangkan kita. Kita pun sama juga.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails