Langkah seterusnya

Hari ini Fina genap 1 tahun 3 bulan. Dengan bertambahnya usia Fina, bertambah jualah perjalanan BF saya. Tak sangka saya berjaya sampai ke tahap ini. Masih memberi Fina susu ibu tanpa setitis pun susu formula yang mengisi perutnya. Walaupun bekerja, saya mampu mengenyangkan anak saya. Memang banyak pengorbanan, tapi sekurang-kurangnya saya berpuas hati dengan usaha saya. Syukur, itu sahaja ucapan yang mampu saya katakan. Moga terus diberikan kekuatan untuk langkah seterusnya.

Comments

  1. kak az..i'm very proud of u tau..
    2t doakan kak az bjaya bf fina smp 2thn..doakan 2t jgk ye... :>

    ReplyDelete
  2. az.. tahniah kat ko.. bkn senang beb..
    aku pun nk ikut jejak ko gak.. :)
    caiyok caiyok..

    ReplyDelete
  3. Tuty : thanks dear. Akak pun hrp tuty berjaya BF baby sampai 2 tahun. jgn putus asa ye. sama2 kita berjuang!!!
    Mai : tq mai,moga niat ko nak BF baby akan menjadi satu kenyataan.

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu