MBFPC

Pertemuan saya dengan MBFPC membuatkan saya jatuh hati untuk turut serta dan menyertai bengkel yang dianjurkan. Saya telah terlepas peluang untuk menyertai MBFPC di Klang (Kawasan Tengah) tempoh hari, namun saya telah menghantar permohonan untuk menyertai MBFPC di Kawasan Selatan (Negeri Sembilan, Melaka & Johor) pada 2-4 Julai 2010 yang berkemungkinan besar akan diadakan di Melaka. Harap-harap saya berjaya dipilih sebagai peserta.
Pada yang berminat untuk menyertai program ini masih belum terlewat untuk berbuat demikian. Sila kemukakan maklumat diri kepada email ini : admin@malaysianbfpc.org

Ini adalah Jadual Bengkel yang telah diadakan dan bakal berlangsung:

Nationwide Training Program Schedule 2010:

Region Dates Status
North --> 5th, 6th & 7th March -- Completed (Penang)
West --> 2nd, 3rd & 4th April -- Completed (Klang)
East --> 30th, 1st & 2nd May (Kuantan)
Sabah & Sarawak --> 5th, 6th & 7th June
South --> 2nd, 3rd & 4th July (Melaka)
Maklumat lanjut tentang program ini.
Sila ke SINI

Comments

  1. Az..ko poie ea..aku mcm nak poie lah az..klu ade geng best nih..hehe.. ;)

    ReplyDelete
  2. jom la mah..aku baru cdg nak ajak ko. dekat je dari johor ke melaka tu. htr la permohonan. aku pun baru try mintak. kot ade rezeki dapat, dapatlah..kot tak dpt,kita try thn dpn lak..jom mah!!!

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu