Berganda-ganda

Pumping @ 11 pagi

2 botol penuh 5.5oz per botol.

Total sesi pagi = 11 oz

Saya baru makan trial pack Shaklee malam tadi.
Masih terlalu awal untuk ceritakan testimoni selepas 1 hari mencuba Shaklee.
Tiada perubahan yang saya rasakan, cuma rasa haus yang agak ketara. Tapi memang saya kuat minum air kosong. Pesan hasmah minta saya minum air paling kurang 3liter sehari. Banyak sangat pula rasanya. Saya akan minum ikut keperluan badan.
Pagi ini sesi pertama pumping saya dapat 2 botol penuh. Kebiasaannya, sejak BF Fina dah setahun, sesi pagi saya dapat 6oz sahaja. Berganda-ganda hasilnya kan.
Mungkin kesan dari pengambilan Shaklee atau disebabkan Fina kurang
BF malam tadi. Saya kurang pasti.
Nanti saya update sesi berikutnya.
Sebelum mencuba Shaklee -
Jumlah susu = 12-14 oz sehari
Selepas mencuba Shaklee -
Jumlah susu = ????

Comments

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu