YHAB Sale!

Rehat tadi google kat mudahcari.com, terjumpa liner YHAB dengan harga yang menarik RM25.00 sahaja. Sejak liner YHAB saya dah habis, saya tercari-cari kot-kot ada sale dari mana-mana blog yang menjual barang tersebut. Kebanyakannya harga tetap, RM29.90. Mujurlah saya temui blog nurmia. Sambil2 bershopping di blog nurmia, saya pun beli spare part tutup di botol MLO saya. Ada 3 tutup yang hilang. Tak tahulah cicir kat mana. Selalunya, part ni lah yang selalu hilang. Harganya RM6.00 untuk 5 pcs.
Mudah kan bila shopping secara on9. Cuma rasa saling percaya perlu wujud antara satu sama lain. Pembeli harus membuat pilihan bijak manakala penjual pula harus memberikan perkhidmatan yang terbaik kepada pelanggan. Bila ada permintaan, maka majulah bisnes on9 mereka. Cara bayaran, jangan risau, semuanya di hujung jari sahaja. Akhir-akhir ini, banyak perniagaan on9 yang tumbuh bagai cendawan. Moga persaingan sihat ini dapat memenuhi keperluan dan kehendak pengguna/pembeli.
** dah tak payah guna bekas dadih. Jimat ruang nak isi lauk dalam peti. Mmm, malam ni nak masak ape ye. Hari2 duk fikir menu.

Comments

  1. 13 designs minky CD& wetbag at d cheapest price! Hurry!!! http://simpledimplestore.blogspot.com

    ReplyDelete
  2. az, aku pun suka beli barang2 online nie, maklumla malas nak g soping kat luar (malas berjalan).. hahaha.. tp kena pandai cari yg btul2 ok, jgn smpi ttipu sudah..

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Petrosains KLCC

Report Card

28 Minggu